Lampa

Idag har jag tillbringat en stund framför datorn och letat lampinspiration till sovrummet, sänglampa. Tidigare var jag inne på att sätta Artimides Tolomeo på snedväggen ovanför skrivbordet på kontoret men vi kom på att det skulle bli för stor påfrestning för snedtaket när man drog i den så då fick lampan läggas på is. Men jag har inte kunnat släppa den helt och plötsligt klingade det till i huvudet och jag kom på att den skulle bli perfekt som sänglampa. Så får det bli! Hur som helst... mitt upp i letandet hittade jag en lampa som jag blev jätteförtjust i. Och den är helt hemmagjord! Vansinnigt fin, eller hur! Full beskrivning finns här.
 
  Bild lånad från Mormorsglamour

Kommentarer
Postat av: Mormorsglamour

Tack! så glad jag blir att du gillade lampan :) Artimides tolomeo är en jättesnygg lampa och kommer bli riktigt snygg som sänglampa.
/Helena

2013-04-05 @ 08:33:50
URL: http://afnord.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se