Ute nu

Så vackert det börjar bli ute nu med alla naturens nyanser från grönaste grönt till gult, orange, rött och till och med lila... ja, hela färgskalan. Visst är det fantastisk! Dessutom har helgvädret varit riktigt hyfsat och vi klarade oss från regn när vi gjorde marknaden igår och när vi hade höstfix i trädgården idag. Marknaden var inte så mycket att säga om, kändes lite avslagen men jag kom hem med både ny jacka, ny väska och ett svart duktyg. Så visst är jag nöjd! Idag tog vi upp både lök, morötter och plockade ner äpplen! Gott att ha under höst och vinter och jag kanske till och med kan unna mig en äpplepaj någon gång emellanåt och trotsa LCHF-kosten. Trotsar gör också en del blommor som vägrar ge vika för hösten. På bilden i nedre högra hörnet anas fina korgen som invigdes idag för lite av äppelskörden. Jodå, det blev en sådan från Lagerhaus, kunde ju inte låta bli. Fin söndagskväll till alla er!
 

Kommentarer
Postat av: anness design

Ja, hösten är allt bra härlig!
/Anne

2012-09-30 @ 22:30:46
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Carina - inspirera

Otroligt vackert är det - bara jag kan släppa taget om sommaren så kan jag börja njuta av hösten ;)
Kramen.

2012-10-01 @ 11:29:50
URL: http://inspriera.bloggsida.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se