Helgen

Det har varit en lugn helg här på bloggen! Så blir det när man har fullt upp med annat och inte hinner lämna några spår efter sig. Symphony with Stars... en utomhuskonsert med Loreen, Danny, Patrik Isaksson, körer och en symfoniorkester stod på programmet på lördagen. Duktiga artister, fin musik och underhållande men fy sjutton så kallt det var, jag tyckte jag tog på mig tillräckligt men missade fötterna... brrr!!! Söndagen var en dag i köket med äppelmoskok och gurkinläggning. Det var full aktivitet i köket med båda barnen, pojkvän, barnbarn och min mamma och vi hjälptes åt med att skala, dela, koka, baka och laga mat! Det är kul och det går så mycket lättare när man är många! Passande bild för vårt söndagstema för söligt blev det... men nu skiner köket igen!
 
Bild: Camilla Lindqvist via Altamente creativa

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Det låter som en riktigt bra helg!

2012-09-24 @ 19:38:40
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: millandante

Så häftigt!!!

2012-09-28 @ 23:35:39
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se