Under filten

Igår regnade det här hela dagen... MYCKET! Och att jag blev helt genomdränkt av en bil som skvätte ner mig på väg till jobbet gjorde inte dagen bättre! Sådan där scen som man annars bara ser på film. Och för att ytterligare späda på det hela var det dessutom bara 15 grader på jobbet när jag kom dit! Visst känns det som man hellre vill hålla sig inne en sådan dag! Tända den där brasan, krypa ner under filten och "baravaramysa". Jag upptäckte norska Røros Tweed här om dagen och  dom har verkligen ett stort sortiment av plädar. Med en tradition som går många år tillbaka samt att Røros är en av de kallaste platserna i Norge kan man ana att de vet hur man ska värma sig. Med 100 % norsk ull, förstås!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: millandante

Åh va jag hade kunnat tänka mig någon av de plädarna där, så fina!
Men nedrans att bli nedskvätt sådär... extra tråkigt när man är påväg till något... Hoppas snart att din arbetsplats är färdig, då ska jag komma och hälsa på dig som jag tänkt mååånga gånger:)

Kram kram

Svar: Ja, det får du göra, Milla! Det hade varit kul att träffa dig! Kram
Irene

2012-10-31 @ 22:38:14
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se