Instagramgran

Så vackert det är på stan nu när de börjat tända ljusen överallt, jag gillar Göteborg lite extra den här tiden på året. Särskilt är jag förtjust i granarna som görs på flaggstänger, en sådan skulle jag gärna vilja ha hemma i vår flaggstång. Dom här "instagrammade" granarna passerar jag mellan bussen och jobbet, fina! Ja... i och med detta så väcker jag nu varsamt upp julkategorin för i år!
 
 
Jag hittade ett par varianter som finns på marknaden. Den till vänster består av 8 långa slingor och 360 led som man hissar upp i flagglinan. Just den här kommer från Markslöjd med men det finns också med 400 led från StarTrading som säljer till lampbutikerna samt den här på Rusta, också 400 stycken. Den till höger kommer från Montejaur och är gjord av ett nät och det till 6 meters höjd är med 480 led.
 
  
 
 
Dan före dan före... glöm ej att tävla!

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se