Picknick

Sommartid = picknicktid vare sig man åker iväg någonstans eller har det hemma i trädgården. För varför inte lägga ut en filt på gräsmattan hemma och picknicka där! Det gör man aldrig.. eller gör NI det? Hur som helst...mer picknick åt alla, det inför vi i sommar, va´!


Blommiga servietter - Marimekko, burkar/skålar - Rice, engångsbestick & tallrikar - Duni, övrigt - Åhléns.


För övrigt så börjar det rätta till sig med ögat, tack rara för hälsingar! Svullnaden har så gott som gått ner men ögat är fortfarande ilsket rött. Jag blev sjukskriven av doktorn för bl.a. smittorisken... men säkert också för att jag inte skulle skrämma ihjäl mina medmänniskor... hihi! Fast riktigt på det sättet sa ju inte doktorn förstås även om andemeningen lite var så! För jag har faktiskt sett alldeles förskräcklig ut! Men skönt att det rättar till sig och det gör det ju som oftast! Glöm nu inte att tävla, klicka på bilden så kommer du direkt! Kul att så många redan är med!




Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Färgglatt och mysigt att picknicka! Men, nej inte blir det så ofta hemma i trädgården...men kanske det blir trevligare när vi får till lite trädgård!

Skönt att höra att ögat har blivit bättre, mitt finger verkar också växa ihop ;)

Kramen.

2012-05-30 @ 18:40:46
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se