Mors Dag bland annat

Fina Morsdags-liljekonvaljer på bordet, önskar ni kunde känna doften! Fast denna Mors Dag hamnar inte bland den roligaste! Igår vaknade jag upp med kladd i ögat, sånt där som barn brukar få och som är så smittsamt. Under dagen tilltog det och på kvällen var jag rejält svullen och det rann hela tiden ur ögat, varigt! Imorse var det ännu värre med svullnad ner på kinden så det blev doktorn nästa och han konstaterade "ojojoj"... och att han "aldrig sett något värre! Och jag kan nog hålla med honom, det ser riktigt illa ut. Nu har jag fått antibiotika som jag ska droppa i ögonen var tredje vaken timma och har det inte gett med sig det minsta tills på tisdag så blir det ögonakuten. Det hoppas jag att jag slipper med dom väntetiderna! Fast det var väl egentligen inte det jag skulle skriva om... tyckte bara lite synd om mig där. Men nog om det, nu till något mycket roligare! Imorgon tänkte jag locka med en tävling igen här på bloggen. Det är ett finfint pris i form av något någorlunda valfritt. Jodå, jag är lite hemlig där! Kan i alla fall säga att det går inte av för hackor! Så kära vänner, glöm inte att titta in då. Trevlig pingstdagskväll på er alla... glömmer nästan av att det faktiskt är pingst sedan "de" tog bort annandagen.


Kommentarer
Postat av: Merja

Men usch då, låter inget roligt alls med infektion i ögat. Hoppas det ger med sig!

Vacker bild på vacker bukett./Merja

2012-05-27 @ 22:05:52
URL: http://detlillahuset.blogspot.com
Postat av: Lena

Det där lät inte roligt alls, hoppas antibiotikan hjälper.



Jag vet inte vem som gjort min fina stol, men det ska visst vara någon mer känd formgivare enligt en av mina fina inredningsintresserade kollegor. Ska verkligen kolla med lupp och förstoringsglas efter märkning.



Krya på dej ordentligt nu!



Kramar

2012-05-27 @ 22:47:39
URL: http://jagochinredning.blogspot.com
Postat av: Mrs. b

Nä usch, din stackare - hoppas att det läker snabbt!

2012-05-27 @ 23:10:29
URL: http://mrsbandco.se
Postat av: Jenny

Men oj stackare! Då ska jag hålla allla mina tummar att du blir bra av antibiotikan! Fy vad jobbigt.

Hoppas du ändå fick njuta lite mors dag igår!

Kram Jenny

2012-05-28 @ 06:21:07
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se