Betong + blommor och päls

Har ni haft en fin helg? Här har varit ett lugnt veckoslut, köpt lite påskliljor som jag planterat idag i krukorna vid entrén för att locka fram våren ytterligare lite. Och det blev bra! Så har vi åkt runt för att kolla benalternativ till skrivbordet och nu lutar det åt att vi gör egna ben i limträ, i lite kraftigare dimension som vi hittat... om vi nu bara kan hitta ett stabilt sätt att få fast dom också. Vi vill ju inte att det ska bli vingligt! Nu hoppas vi på att vädret denna vecka och helg blir som de lovar... fint med sol och upp till 13 grader. Det skulle vara bra så vi kan komma igång med att slipa skivan som ligger i garaget och väntar, det har varit lite för kallt innan. Ikväll visar jag fina bilder på industriell inredning med en viss feminin touch, visst är det tilltalande! Och glöm nu inte att TÄVLA, det är bara en och en halv timme kvar!










Fler bilder här

Kommentarer
Postat av: Anna - Stugstrapatser

Mäh - glömde ju att tävla! Jag som till och med hade sett ut vad jag gillade. Haha! Inget tävlingsproffs, precis.



Härliga bilder!

2012-03-19 @ 08:20:22
URL: http://www.stugstrapatser.se
Postat av: Åse - Interiörguiden

Vilket underbart hem, jag gillar allt! Tack snälla du för att jag får vara med i din länklista!



Kram

2012-03-19 @ 08:53:58
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med betong! Och vilka fina miljöer...

Nu blev jag verkligen sugen på att plantera hemma också - här snöade det idag, men nu skiner solen igen!

Kramen.

2012-03-19 @ 12:51:48
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Malin

Vilka otroligt fina miljöer, väldigt inspirerande. Önskar att man kunde känna sig sådär inspirerad i sitt egna hem. Skulle inte vara helt fel :) Härligt med all betong och naturfärger.



Ha en trevlig tisdag,

Malin

2012-03-20 @ 11:56:01
URL: http://kreativhorna.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se