Fint i Moskva

Det är kul att se hur det inreds i andra länder, den här våningen finns i Moskva. Jag kan knappast tänka mig att detta tillhör standardlägenheterna där av bilderna att döma utan den här tillhör givetvis någon med en plånbok av större modell. Välfylld med andra ord! Inredningen som är gjord av Alexey Nikolashin är sparsmakad och stilren med en del fiffiga lösningar och detaljer. Jag gillar t.ex. den inbyggda hyllan över den snygga öppna spisen. Och de belysta stenarna under... wow, så snyggt! För att inte tala om stenarna på golvet i anslutning till sovrummet, annorlunda och lika "wowfint" det med! Belysningen över skåpen alldeles uppe vid taket ger en fin effekt och skapar stämning i rummet. Ska jag anmärka på något så är det TV´n och tavlan i sovrummet som jag inte alls tycker passar in där, jag tycker det dominerar för mycket. Men resten är helt i min smak! Fin-fint! Fler bilder finns här.




















via Contemporist

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Det där tilltalade mig...speciellt förtjust är jag i "sten-nischerna" jag tycker att det är såå snyggt!

Kanske något man kan använda på en framtida altan...

Kramen.

2012-03-22 @ 11:11:57
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Möbler

Jag kan inte förklara mitt ord för att se denna bild, eftersom det var så skönt att se.

2012-04-09 @ 08:16:21
URL: http://www.voxmobler.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se