Trä + aluminium

Läckert! Om sanningen ska fram har jag väl aldrig riktigt varit för det där med att ta in stubbar och träd i inredning även om jag tycker det är hur snyggt som helst när man ser det hos andra. Tror jag är för "ordningsam" för den stilen. Och så mycket annat skulle behöva bytas ut för att uppnå stilrenheten. Nej, det skulle kännas malplacerat om jag bara ställde in en stubbe här hemma. Men en sådan här! Dom här gillar jag verkligen! Så läckra! Kan vara mixen med aluminium som ger en renare känsla i mina ögon. Vilket hantverk, man ser hur metallen smält ihop med träet, makalöst vackert! Människan bakom dom här konstverken heter Hilla Shamia, se mer här...


Första länken från detta inslag hos Sköna Hem
Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se