Representativ villa

Önskar er en Trevlig helg med en titt på det här fina huset, som en läsare tipsade mig om. Det ligger ute på Hemnet till försäljning... så om du söker hus är detta verkligen ett hett tips. Klart du får punga ut med ett antal miljoner... men så är det ju alltid, man får inget gratis, eller hur! 520 kvm fördelat på 7 rum och kök och vardagsrum i öppen planlösning. Exklusiva materialval. Uteplats med stensättning i svart skiffer. Utomhusspa. Relax med inomhuspool. Dubbelgarage om ca 65 kvm... osv. Jo men visst...host host... bara att slå till då!





















TÄVLA... TÄVLA!!! Klicka på bilden!

Kommentarer
Postat av: Helene Langborg

Tyckte 520 lät lite stort först till jag såg att boytan var 166!!!



Det är mindre än vårt och blir förvånad om de får de 13 millarna för detta plotter av material. Det jag är lite avundsjuk på är poolen, men varför inne?

Om min man såg det skulle han nog vara avundsjuk på dubbelgaraget ;-)



Kul att titta på andra hus i alla fall :-)



Kram Helene



2012-06-09 @ 08:37:12
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com.
Postat av: Åse - Interiörguiden

Det ser helt ok ut tycker jag, speciellt med poolen inomhus, det passar våra långa vintrar. Men, har de inget gym, näää då får det vara : )



Kram

2012-06-09 @ 11:07:35
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: The Life Of Yarp - Live you life before someone else does it for you!

där skulle man allt vilja bo :)

2012-06-09 @ 21:29:21
URL: http://yarp.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se