Lampor mm...

Jodå... här är jag, det blev visst ett uppehåll med inläggen. Hoppas ni haft en fin helg! Vi har haft barnbarnet på besök, faktiskt hela helgen och inget är roligare än att vara med henne men nu kan jag lätt säga att jag är trött! Hon är i en rolig ålder och jag kan inte minnas att en två-åring hade sådan härlig humor och uppfattade så mycket som hon gör. Vi har läst saga, lekt och vi har busat och tagit kort med min iPhone... med rolig apparna CamWow och PrankMirror... och hon skrattar högt åt varje tokig bild på sig själv och på mig. Faktiskt jag med för man ser inte klok ut! Ni ska se hur hon hanterar iPhonen, som om hon aldrig gjort annat. Hon låser upp den själv, bläddrar bland bilderna och filmerna jag tagit och hittar också filmer på Youtube som ingenting... ja, man kan undra vad detta ska bli! Nå väl... under lördagen var vi dock på en inköprunda med sonen som änligen hittade lampor över bänken i köket och till sovrumstaket. På tal om lampor så finns det ju  H U R  M Y C K E T  S O M  H E L S T  på marknaden! Och även på nätet! Här kommer några udda modeller och det kanske inte direkt är någon som kommer upp på min önskelista även om jag gillade den på första bilden, särskilt i grupp som här.
















Bilder från Trendir och Kelly Hoppen

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka läckra bilder! :)



KRam Linda

2012-01-15 @ 22:21:25
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Väldigt snygga lampor!!

Kramar

2012-01-17 @ 09:11:35
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se