Den här bloggen vaccinerar 95 barn

Jag är med UNICEF i kampen för varenda unge. I och med att jag gör detta inlägg så bidrar jag till att 95 barn runt om i världen blir vaccinerade mot stelkramp. Och hur fungerar det? Jo, så här enkelt! Har du en blogg och vill vaccinera ytterligare 95 barn? För varje bloggare som publicerar den här bloggposten mellan 16 april och 13 maj så skänker Apotek Hjärtat 95 stelkrampsvaccin. Läs mer och hämta bloggmaterial här på Unicef. Ja, så enkelt är det att hjälpa till! Därför utmanar jag dig som har en blogg. Gör ett inlägg! Och gör det nu, det kostar inte på så mycket! Och glöm inte att pinga Twingly för att det ska räknas. Bra!

Känner du att det inte är tillräckligt och vill göra mer för barn i världen kan du även bli Världsförälder, här anmäler du dig i så fall. För 100 kronor i månaden är du med och ser till att barn över hela världen får vaccin, medicin, rent vatten och utbildning.


Foto: © UNICEF/Asselin

Kommentarer
Postat av: Liza - TÄVLINGAR

VINN ETT VALFRITT SMYCKE!!!

http://tavlingcompetition.blogg.se

2012-04-19 @ 16:02:17
URL: http://tavlingcompetition.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se