Äntligen rätt

Söndag eftermiddag redan, så fort helgen går! I och för sig går veckorna fort också men under helgen får tiden gärna bromsas upp! Det verkar som förkylningar älskar mig för nu har jag dragit på mig en igen. Feber och ont i halsen under veckan som var och det slutade med att rösten försvann helt, det gick inte ens att hosta så svullen och "stel" var halsen! Idag känner jag mig bättre och har t.o.m. orkat fixa lite här hemma. Hyllplanen har fått sin sista strykning och det har varit en lång historia kan jag nämna. Tänker skona er från den med jag kan nämna att tredje burken, den på bilden blev äntligen rätt sorts färg och att lyssna på rekommendationer ska jag inte göra mer utan gå på det jag själv tror. Man tycker ju att de som arbetar med färg ska kunna sina saker. Men inte! Nu är jag i alla fall nöjd!


Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Usch vad tråkigt att höra, själv skulle jag gärna vilja höra hela historien och få höra på vad som gått fel. Skönt i alla fall att du tillslut är nöjd med resultatet!



Kram!

2012-04-22 @ 19:21:25
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Anna-Karin

Gott att det blev bra till slut i alla fall.

2012-04-22 @ 22:54:54
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Helgen har gått i ett rasande tempo...

Hoppas att du piggat på dig!

Vad skönt att det blev rätt till sist, det är ju liksom det viktigaste - att man blir nöjd med resultatet!

Kramen.

2012-04-23 @ 11:48:15
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Maria på inredningsvis.se

Rätt färg gör hela skillnaden:) Jag gillar verkligen din blogg & tänkte följa men hittar varken facebook eller twitter?



Kom gärna och hälsa på inne hos mig, har lite inspiration om det mesta:)

Önskar dig en kanonvecka.



LOVE Maria på inredningsvis

2012-04-24 @ 11:53:10
URL: http://inredningsvis.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se