Jag är så glad!

Kalaset gick bra igår men usch vad man äter! Alldeles för mycket! Dom kalorierna ska jag försöka jobba bort idag för nu ska här rensas i skåpen minsann! Den nya bänken har kommit... HURRA, vad glad jag är!! Medan jag rensar och sollar bland glas och porslin får ni njuta av några fina bilder som kanske kan inspirera en söndag till skillnad mot de här som var på en fredag där ni också kan se vilken bänk jag pratar om! Skön söndag och ha en fin Advent!


Carlo Donati



Homedit







Mim Design



Mim Design



Mim Design

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Du bjuder på många snygga inredningar här, gillar speciellt den tredje bilden. Är svag för trästockar i taket och de där fönstren....mmmmm.....vilket ljus de släpper in.

Må så gott.

Kram

2011-11-28 @ 00:42:23
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: johanna

oj vad mycket inspiration! så snygga inredningar!

2011-11-28 @ 15:02:58
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se