Ljus i fönstren

Trevlig helg på er så här på lördagskvällen! Nu är det bara en vecka kvar till första Advent. Jag säger som jag sagt förut, tiden går alldeles för fort! Men det är som det är och bara att inse att ljusstakar och stjärnor ska fram nästa helg och det är hög tid att gå igenom vad som är helt och vad som överhuvudtaget ska få lov att komma fram. Har ni som jag gamla ljusstakar som inte är det minsta snygga men som ändå fyllt sin funktion i många år? Usch ja... dom vill jag byta ut å det snaraste! Förra året köpte vi den här från ByRydéns och den är jag jättenöjd med... och så har vi en som är en exakt kopia av Eldflugan (läs vad Weronica skriver om namnet), köpt för många år sedan. Men resten är ingen vacker syn och nu vill jag byta ut fler och någon kanske till en stjärna då... undrar bara vilken! Fling ligger bra till men också den längst ner från SMD Design. Har du någon favorit?



Plexistjärna av Gunilla Poignant, finns på DesignTorget, Star av Malin Lundmark också DesignTorget, Fling  och Crystal från Bsweden. Under är stjärnan från SMD Design.



Kommentarer
Postat av: Lena

Jag gillar nog SMD Designs stjärna bäst, mest för att den har en alldeles egen form. Cirklar som bildar en stjärna känns helt nytt!



Själv har jag en plexistjärna, lik den du visar, som har hängt med några år, den får vara med i år också.



Lycka till med letandet, du visar väl den du väljer?



Kramar/ Lena

2011-11-19 @ 22:56:20
URL: http://jagochvitt.blogspot.comj
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jag är lite sugen på en svart julstjärna i år, finns ju busbilliga lite överallt.



Ha en fin söndag!

2011-11-20 @ 07:43:22
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Kerstins foto

Jo tack, det där känns igen. Man har ljusstakar som används år efter trots att de egentligen inte är de snyggaste, men de funkar ju. :)

Tack snälla du för alla dina fina kommentarer och att du skulle lägga mina bilder till din inspirationsmapp är en stor komplimang. Jag bugar mig och skäms samtidigt lite för att jag inte hunnit vara inne hos dig på ett tag. Inte bara hos dig, hos många.

Förresten, julstjärnan uppe till vänster är jättefin, den skulle jag gärna hänga upp här hemma. :)

Ha en fin vecka, Irene.

Kram

2011-11-20 @ 23:24:25
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Malin

Fling är alltid favorit! Någon gång ska jag bara unna mig en så. Så fin. :-)

2011-11-21 @ 12:45:38
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Mats

Snygga saker helt klart! :)

2011-11-21 @ 20:02:10
URL: http://www.matsljunggren.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se