Brickbord

Sist på Ikea köpte jag brickbordet Sandskär till vår frukostaltan. För många år sedan hade de det på Ikea men om det såg exakt likadant ut då ska jag låta vara osagt. Hur som så köpte jag i alla fall bara brickan och har många gånger ångrat att jag inte köpte underdelen också. Ni kan gissa att jag blev glad när jag fick se det igen och brickan är exakt som den jag har, vilket innebär att jag numera har två stycken. Nu gör inte det så mycket för den gamla brickan får ligga ute jämt och den nya dukar vi upp frukosten på och på så sätt har vi alltid en som är ren och fin.




Brickbord är jättebra småbord som man kan ha lite överallt, både inne och ute och de är lätta att plocka fram vid behov. Man kan också ha ett par, tre bredvid varann istället för ett stort bord vid soffan. Det finns en uppsjö av brickbord på marknaden och här har jag samlat ihop några. Under bilderna finns länkar direkt till till respektive brickbord för den som är intresserad av pris eller så...

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Brickbord är riktigt smarta bord! Och ditt verkar ju vara litet och smidigt...ska nog kollas upp lite närmare!

Kramen.

2011-05-25 @ 20:01:58
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Lotta

Både snyggt och praktiskt med brickbord.

Jag har också ett Sandskär :-)

kram

2011-05-25 @ 23:28:28
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Lissen

Många fina brickbord och det bästa måste vara att duka fram frukosten. Vilken känsla att sitta där en solvarm dag och må gott.

2011-05-28 @ 06:54:31
URL: http://lissento.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se