Vårteckensutmaningen 2011

Femte veckan
Ja, då har man en ominstallerad och uppdaterad dator! Innan knorrade den och ville inte starta ordentligt. Nu håller jag tummarna att den ska spinna igång som en katt varje gång jag startar upp! Hela familjen var samlad här igår och sonen hade fullt upp med fyra datorer som gjordes iordning på samma gång! Så det var service på datorer... och för oss levande med både frukost, fika och mat plus lilla barnbarnet som skulle passas. Oj vilken fart det är på henne kan jag säga, jag var bra trött när alla hade åkt hem till sitt! Tanken var att vi skulle premiärgrillat och jag skulle passa på att ta kort till Vårteckensutmaningen men det gick alldeles om stöpet eftersom det... hör och häpna... helt plötsligt började snöa. Och det var inte lite som kom heller, det blev alldeles vitt på marken... och det kunde jag ju ha fotat i och för sig! Ja, vädret har verkligen skiftat den här veckan minst sagt för i torsdags var det så fint väder att jag hängde ut tvätt på tork... och det kunde jag också ha fotat, kan man tycka! Men samtidigt hade nyfotade bilder inte gjort så mycket till det hela eftersom jag inte hunnit få kameran synkad med datorn än och kan alltså inte lägga in bilder så därför visar jag en bild från förr. Så här så julrosen ut 21 mars 2009, lite skillnade mot bilden jag tog förra veckan, den 22 mars 2011.





Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja, det låter ju helt otroligt att ni också fick snö. Det föll en del här också, men det är lite mer naturligt.

Visst blir man lite trött när familjen lämnar huset, speciellt om det varit en liten med. Man känner att man inte är 20 längre. :)

Härlig bild.

Ha en fin tisdag.

Kram

2011-03-29 @ 00:14:34
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Marias Hörna

Vilken härlig bild :) Här regnar det idag. Men det är skönt för det är väldigt smutsigt och dammigt överallt. Kramar Maria

2011-03-29 @ 07:45:22
URL: http://mariashrna.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Här i Tibro har vi också väldigt skiftande väder.

Snö i Söndags, strålande sol igår, ocg regn idag :(

Men läste prognosen inför helgen:

Uppåt 15 grader varmt. Låter härligt.

Visst längtar man enormt mycket efter värmen nu,

så man kan börja "piffa" lite utomhus.

kram

2011-03-29 @ 08:15:45
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

Ja nu är det verkligen varannandagsväder. Idag åter trist och mulet - det var ju så soligt och fint igår...

2011-03-29 @ 08:44:52
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se