Frysta krukor

Så gott som alla våra utekrukor har fryst sönder denna vinter trots att de skulle vara frosttåliga. Kanske det är så att de bara tål någon grad frost då och då och inte att stå ute hela vintern så felet får väl läggas på oss i så fall. Nu måste jag leta nya och är inne på krukor som är mer åt det vita hållet... även om jag trivts bra med de gråa som ni ser på bilden från förra året. Men jag har en plan vad det gäller färgsättning på altan och krukorna står först i inköpsledet! De ska finnas i flera höjder, vara raka och strikta i sin form samt inte för dyra! Så tips tages tacksamt emot om ni sprungit på några som stämmer in på min beskrivning! Nej, nu ska jag ut och måla färdigt de sista bräderna till bänken!



Kommentarer
Postat av: Mrs. b

Är det betongkrukor som har fryst sönder?

I såna fall får jag hålla koll på våra sen i vinter, nu när dom är nyinköpta, vore ju trist om det gick sönder med en gång.



Dina krukor var fina!

Har tyvärr inga tips på krukor, tycker det mesta man hittar är ganska dyrt.

2011-06-04 @ 21:25:27
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Vad trist att krukorna har fryst sönder, de var ju jättefina!

2011-06-05 @ 08:21:40
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Carolina

Om du är ute efter krukor i typ samma form som de du hade, så har jysk sålt sånna i plast, fast de ser ut att vara i betong.

2011-06-05 @ 09:53:39

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se