Relax ute

Tack alla rara för fina kommentarer om trädgården. Ja, vi sliter och jobbar i trädgården heeela tiden! Nej, skämt å sido... faktiskt inte! Min man är väl den som håller på mest, det är han som klipper gräset, häcken och gräver när det ska grävas! Så kommer jag ut och pekar ibland... :) Vad det gäller ogräs så tror jag det är lättare med en uppvuxen trädgård där ogräset lite grand gett upp för det är ju det det handlar om... att utarma ogräset. Rensa, plocka och rensa igen! Där någonstans på vägen brukar man ju tröttna! Nå väl... arbetet fortsätter i trädgården och det fanns önskemål om att jag visar fler bilder framöver... och det gör jag ju gärna, så klart! Nästa får väl bli då vi fått ordning på stenpartiet då, om jag inte sticker emellan med några blommor som blommar osedvanligt vackert! Tredje gången gillt brukar man ju säga så därför får det bli trädgårdsbilder igen fast denna gång på relaxavdelningen!











Alla bilder ovan från House & Home



DN

Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Åh så mysigt, det ser verkligen härligt ut med "innedetaljer" ute, som t ex mattan. Sen är det förstås inte så speciellt praktiskt, inte i vårt land i alla fall.

2011-06-15 @ 21:40:26
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Carina - inspirera

Idag regnar det på Öland...så då passade dina fina bilder bra att drömma sig bort en stund!

Ha en trevlig helg!

Kramen.

2011-06-17 @ 13:27:08
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se