Lys upp i mörkret

Nu när vi går mot mörkare tider igen kanske det är dags att se över sina lampor. Fast vad jag egentligen menar med det är att... "det-kanske-skulle-vara-kul-med-någon-ny"! Visst! Här om dagen såg jag den här lampan på första bilden hos Carina som har bloggen Inspirera, hon hade hittat den på Etzy. Läcker som ett fluffigt moln!



veneridesign


Jag hade inte tänkt mig att man kunde hitta så läckra lampor på Etzy så jag tog mig lite tid och spanade efter fler och... jodå, jag hittade några till! Riktigt läckra, eller hur! Min favorit är den första som ger så fint skuggspel på väggen


nervoussystem



Zipper8Lighting



GreenWallNL

Och så de här två, också från GreenWallNL som är gjorda av böcker. I båda fallen av romanen "The Birthdays" by Heidi Pitlor men det går att få av andra också. Kul idé, men försiktig som man alltid är så undrar jag... hur är det med brandrisken!?


Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Oj, vilka speciella lampor. Coolt! Den översta såg lite ut som en blandning av maräng och en atombomb.

2011-08-21 @ 22:49:39
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se