Ikea... Ikeeeaaa

Det är väl ingen i bloggvärlden som missat den stora nyhet idag... eller igår rättare sagt igår när jag tittar på klockan... lanseringen av Ikeakatalogen 2012! Massor av nyheter naturligtvis och fokus har lagts på kvadratssmarta idéer, att utnyttja platsen man har mycket bättre! Helt i min linje, jag älskar att hitta bra lösningar för att göra livet lite enklare och man kan utnyttja sina ytrymmen så mycket mer än man tror. Dagens lansering ägde dels rum på varuhusen för Familymedlemmar men också för pressen i Stockholm men jag hade ingen möjlighet att vara med på någon av dom. Tur då att man kan se bilder hos några som var där, det uppskattar man! Nästa vecka kan vi andra se fram emot katalogen då den kommer att delas ut i brevlådorna.




I helgen har vi vår traditionella kräftskiva och denna gång ska vi vara ute på vackra Orust så jag tar paus under helgen och passar därför på att önska er (trevlig helg) redan nu..........
TREVLIG HELG!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Längtar efter att få bläddra i katalogen nästa vecka. Här är det så fullt upp med alla projekt att jag får dra in på min datatid;-) Vilket betyder att jag inte ens läst katalogen på nätet.

Men den som väntar på något gott.....



Vad trevligt med kräftskiva:-)

Kram och Trevlig Helg!

2011-08-19 @ 05:09:31
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: tina

Ska bli kul att bläddra i den, jag har bara kikat som snabbast på nätversionen...

Såg din kommentar hos mig, kul att du länkar..jag lägger såklart till dig också=) Ha en fin födelsedag och vad mysigt det låter med kräftskiva, maken ringde hem och berättade att han köpt kräftor som vi ska mumsa på imorgon, så gott!!

Kram kram!

tina

2011-08-19 @ 15:20:05
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Annette

Ha en riktigt trevlig helg!!!



Kram Annette

2011-08-19 @ 17:34:25
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Kollade in den amerikanska versionen för ett tag sedan men tyckte det var få nyheter. Hmm.. jag kanske missade några ;-)

2011-08-23 @ 00:14:22
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se