Vem vann...?

Då var det dags att presentera vinnaren i tävlingen där man fått välja priset själv med en motivering! Ordmärkt... som jag samtidigt vill passa på att tacka för sponsring av priset samt gott samarbete... har nu valt den bästa motiveringen. Deras motivering till vinnaren är...

"Med sinne för humor och ironi har Johanna hittat en möjlig lösning
på familjens problematik i köket. Detta vill Ordmärkt gärna hjälpa till med!

Lycka till Johanna med lökhackning och sambo!"

GRATTIS Johanna som just vunnit skärbrädan "Hemgastronomi"...en skärbräda som berättar om lökens historia samt ger några tips på lökens användningsområden.



Och motiveringen som Johanna vann med är som följer...
"dels för att vi inte äger någon bra skärbräda och för att min sambo HATAR lök. så jag tänkte om jag vinner denna så kanske han kan läsa om lök, så kanske han ändrar inställning om inte så blir han påmind om lök varje gång han använder skärbrädan så kanske han blir så hjärntvättat och börjar gilla lök ;) ganska jobbigt för mej som faktiskt älskar lök..."

Också sugen på en skärbräda? Den och fler produkter från Ordmärkt finns hos Signerat!

Kommentarer
Postat av: J o H a N N a

hej :)

gud vad kul att jag vann :)

snart kanske jag har en sambo då som gillar lök ;)

jag kommer inte in på min email just nu, den har blitt hackad :( så jag mailar min adress så fort jag kommer åt den igen, om det går bra ??

2011-04-13 @ 00:45:24
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/
Postat av: milla - andante

Grattis till dig Johanna!!



Vad ditt barnbarn har vuxit Irene! Så fin!!:)

Här påskfiras inte heller så mycket mer än med god mat och ägg, trevligt med en lugn och fin tradition!



Kram

2011-04-13 @ 22:02:24
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: milla - andante

Grattis Johanna!



Vad ditt barnbarn har blivit stor Irene! Så fin!!:)

Här påskfiras inte heller mer än med god mat och ägg, härligt med en enkel högtid!!:)



KRAM

2011-04-13 @ 22:05:08
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se