Nya gardiner

Som om man inte har tillräckligt att sy... så har jag nu skaffat mig ännu mer! Jag såg ett så fint tyg hos Maliin Stoor, föll pladask och satte idag fart mot Åhléns för att titta och klämma lite på det. Naturligtvis var det lika snyggt i verkligheten så det gick inte att lämna varuhuset utan ett antal meter till gardiner och kudde! Tanken var att ha det i syrummet, det som ska bli men det är minst lika snyggt i det andra rummet också, det som ska bli kontor/datarum så nu vet jag faktiskt inte. Men det ger väl sig så småning om när det blir dags att hänga upp dom. Om det nu är någon som undrar om vi aldrig kommer till skott med rummen, så har vi så smått börjat med kontoret. Vi har ingen särskild brådska så vi tar det lite när lust och tid finns och jag hojtar till när det också finns något att visa här på bloggen. Ha nu en trevlig lördagskväll, hör ni!



För den som undrar heter tyget Forma, 55% lin och 45% viskos, pris 149 kr/m.






Kommentarer
Postat av: LissenTo

Förstår att du föll för tyget, superfint. Skönt att fixa i rummen i den takt man vill.



Kram

2011-04-02 @ 23:39:31
URL: http://lissento.blogg.
Postat av: Lotta

ja det var ett riktigt snyggt tyg!!!!

kram

2011-04-03 @ 18:20:09
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Moa

Snygg gardin, mycket fint tyg med stiliga mönster:D


Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se