Slutspurt på rosa

Har ni köpt något rosa denna Rosa Bandet- månad? Annars finns fortfarande chansen
de här sista dagarna i oktober. Själv har jag handlat rosa på Ica, sådana där saker som
jag ändå behöver och skulle köpa och då kan man ju lika gärna välja de produkter som
stödjer kampanjen, eller hur! Svårare än så är det faktiskt inte att hjälpa till!





Som prov fick jag dessutom hemsänt både toapapper och servetter från Lambi som
stödjer Rosa Bandet för fjärde året i rad. Pappret har ett dekorativt mönster i form
av ett rosa band som formas till ett hjärta! Fint... och finns det fortfarande kvar så
ska jag köpa mig en uppsättning till för sånt här går ju alltid åt!




Ni missar väl inte finalen på Rosa Bandet-kampanjen, den stora En kväll för livet- galan
som sänds i TV3 i kväll! Renée Nyberg och Hasse Aro är programledare och några av
de artister som är med är Peter Jöback, Bo Kaspers Orkester och Lisa Miskovsky.
Förhoppningen i år är att räkneverket passerar 47 miljoner insamlade kronor på just
Rosa Bandet- kampanjen men tilläggas bör att det faktiskt går att stödja Cancerfonden
hela året om, glöm för all del inte det!



Kommentarer
Postat av: LissenTo

Jag har köpt rosa band (som jag naturligtvis tappade nästan på en gång) och det är toppen när man kan stödja en kampanj med inköp av dagligvaror.



Ikväll ska jag till köpcentrat,där är modevisning, mat och Shirley Clamp.

2010-10-28 @ 14:42:02
URL: http://lissento.blogg.
Postat av: Kerstin

Jajamensan, jag har också köpt rosa produkter, både band, diskborste och disktrasor. Måste nog köpa toapapperet och servetterna med, sånt har man ju alltid användning för.

Jodå, vi hann få ett riktigt vinterlandskap men igår kom regnet och tog bort allt. Så nu är det mörkt ute igen. För även om man inte vill ha vinter i oktober kan man inte komma ifrån att det blir ljust och fint ute.

Ha en skön kväll.

Kram

2010-10-28 @ 17:14:53
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Annette

Både snyggt, praktiskt och går till nyttiga ändamål. Det är bra! Jag har dragit mitt lilla strå till stacken jag också :-)



Kram Annette

2010-10-28 @ 22:40:36
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se