Hallååå...

Äntligen är linan hel igen! Det känns nästan som att man är avskärmad från övriga världen
när inte Internet och telefon fungerar. Tur att det finns mobiltelefoner! Tyvärr har vi inte
något mobilt bredband än men det kanske är något att tänka på i framtiden. Såg ni
förresten den snabba responsen jag fick på inlägget igår? Om det var din förtjänst,
Christoffer, att det fixades omgående så tackar jag för din hjälp!

Men vad ni varit flitiga under min frånvaro! Så mycket jag har att läsa ikapp nu,
ett par inlägg från 400 har ni gjort... ojojoj!

Så vill jag också meddela att tävlingen om den emaljerade skylten är slut och jag
kommer att presentera vinnaren här på bloggen inom kort, så håll ut!

Till sist måste jag bara visa er denna söta sko! Nej, nej... jag har inte tänkt svänga
över till att blogga om mode... men visst ser ni liknelsen? Och gillar ni skor ska ni
absolut kolla in den här bloggen!

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Vilken himla tur att det gick fort att avhjälpa felet. Det är ju lite tomt utan dig.

Skorna är ju roliga, men tveksamt om de är så bekväma. :)

Ha det gott.

Kram

2010-11-11 @ 00:29:39
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Visst känner man sig avskärmad och lite handikappad utan internet? Hemma hos oss är det renovering på gång och av okänd anledning funkar inte internet här heller. Men som tur är kan jag låna makens telefon eftersom han har fri surf i sitt abonnemang. Men det är lite långsamt, och jag får inte låna den hela tiden...

2010-11-11 @ 21:58:06
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se