Veckans Tre

En kavalkad av möbler
som visades på The Cabinetmaker´s Autumn Exhibition 2008.
Av utställningens alla möbler har Yatzer valt ut ett ex
från varje år mellan 1981-2008.


Bild: Yatzer




Hos Tradera kan man nu köpa saker från kända bloggare.
Bl.a. Frida med Trendenser finns med!







Vulkanen Eyjafjallajokull på Island... som visserligen inte har något med
inredning att göra, men jag tänkte att det kunde vara intressant att se
bilder ändå. Jag fick länken från oroliga släktingar i USA som mailade
och undrade hur vulkanen påverkade oss.


Bild: AP Photo/Arnar Thorisson/Helicopter.is

Trevlig dag och helg!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för puffen!



Önskar dig en riktigt fin helg!

2010-04-23 @ 09:43:05
URL: http://www.trendenser.se
Postat av: Anonym

Visst är det farsinerande att en hel kontinent kan bli så drabbad av en vulkan på Island.



Det får en värkligen att inse hur obetydliga vi människor är oavsett hur mäktiga vissa av oss verkar tro oss var.



När allt kommer till kritan så är vi utlämnade till naturen!



Trevlig helg :D

2010-04-23 @ 10:50:20
URL: http://trolldesign.blogg.se/
Postat av: InneoUte-Malin

Den där pallen är ju riktigt cool! Ska spana in resten också...



Bloppis är ju verkligen en smart idé. Själv behåller jag oftast de saker jag köper dock... Svårt att skiljas! :-)



Det där askmolnet... Grrrr!! Nåja, jag ska inte klaga nu när jag har både man och föräldrar hemma där de ska vara igen.



Trevlig helg på dig!!

2010-04-23 @ 12:03:11
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: milla-andante

Så spännande med bloppisen... det ska jag kolla in direkt!:)

Vi har samma tankar när det gäller att bygga en pilasterhylla (förutom att jag inte tänker be din man...:)) Jag har också planerat för en vit men nu när jag såg den svarta så blev jag så sugen på den färgen... svart som aska... snyggt på möbler men inte i luften...=O

Ha en fin helg Irene!!

Kram

2010-04-23 @ 16:38:02
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se