Nordiska Trädgårdar

Idag har Nordiska Trädgårdar premiär! Den stora, riktiga trädgårdsmässan som dom lite
kaxigt säger... och jag tror verkligen på dom! Med 55- 60 000 besökare, 400 utställare,
150 öppna föredrag och 5 seminarier under 4 dagar som bevakas av ca 700 journalister....
så förstår man det! Och jag hade gärna besökt den om det varit på hemmaplan.

Naturligtvis kommer det stundande bröllopet att märkas även i trädgården och då genom bl.a.
Balkongutställningen, Wij trädgårdar i Ockelbo, Fjäril vingad och moderådets "Sweet Lovestories".
Ulf Nordfjell finns också på plats för att göra en inspirationsutställning som man säkert
inte bör missa, han skapar ju de mest fantastiska rum i trädgården och har vunnit flera priser!
Om det är någon som ska gå, skriv gärna en kommentar om du fotar. Jag tittar gärna!


Här kommer en uppdatering av några besökare med kameran i högsta hugg!
Hemmariket
Spirande grönt

Fröken Kumlin


Kommentarer
Postat av: Designing good life - Sarah

Synd att jag har allt än gröna fingrar.. Önskar att jag kunde för jag vill!

2010-04-08 @ 13:03:24
URL: http://www.designinggoodlife.se
Postat av: Mille

Vilken trevlig blogg och inspirerande fotografier! :)

De där listerna på vägger som man kan hänga halsband, sjalar och annat på, de vill ju dottern ha i sitt rum. Så det blir nog att hitta något liknande...

2010-04-08 @ 14:34:54
URL: http://flitigaflisan.blogspot.com
Postat av: Magnus A



Hej Irene.



Det var inte igår.. Kollade igenom dina recept men saknade ett, de ruskigt goda amerikanska revbenspjällen från den amerikansk-temade födelsedagsfesten!

Du skulle inte kunna posta det tror du? Har varit sugen på dem hur länge som helst nu, hehe.



Hoppas allt är bra med er annars.



Kram.



// Magnus.

2010-04-08 @ 17:56:49
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jag hade verkligen också gärna besökt mässan om jag hade kunnat, men tiden räcker inte till.



Jag kom och tänka på en gammal klasskompis när jag läste din kommentar på min blogg idag. Han brukade gömma sina väckarklockor (3 stycken) på kvällen så att han verkligen kom upp på morgonen. Själv är jag bedrövligt morgonpigg och går upp så fort jag vaknar och är alltför rastlös för att kunna ligga kvar i sängen.

2010-04-08 @ 20:59:10
URL: http://interiorguiden.blogspot.com
Postat av: InneoUte-Malin

Den där mässan skulle jag också väldans gärna vilja gå på. Hoppas som du att någon vänlig själ tar sig dit och fotograferar. :-)

2010-04-08 @ 21:13:20
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Spirande grönt

Jag ställer gärna upp som privatfotograf:)!



Mässbesök är inbokat på lördag. Så alla som vill, kika gärna in hos mig efter helgen så kan jag förhoppningsvis bjuda på foton med trädgårdsinspiration.



Rebecca

2010-04-09 @ 13:03:08
URL: http://www.spirandegront.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se