Är Sten inne?

Att ta in naturen i hemmet kan man göra på många sätt. Jag själv tillsammans med många andra är väldigt förtjust i stenar som dekoration... små runda och jämna i formen och även vackra snäckor.
Jag vet inte hur mycket jag släpat hem från runt om i Sverige, Danmark, England, USA...
Jag har till och med sand från Sahara som jag fick en god vän att ta med sig, riktigt röd och fin är den!

Det går att köpa sten i olika storlekar, färger osv. där man köper marksten. Jag har också köpt på Plantagen, där de har akvarietillberhör, Blomsterlandet har också en del.

Här har stenarna rullat in i badrummet.
Det är italienska Effepimarmi som tillverkar produkter för bl.a. badrum.
Tyvärr kan jag inte italienska så jag vet inte vad för material det är gjort av... ja, förutom stenarna då!












Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka läckra saker! Snyggt med stenarna.

2008-11-22 @ 11:03:43
URL: http://husmusen.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Sten är vackert! Jag kan väl inte säga att jag gillar de där handfaten men att lägga upp stenar som dekoration är jättefint. Har några stycken kvar som jag fått av barnen när de var små. "De är ju så mjuka mamma", och det är dom. När den yngsta var till Cypern i augusti hade hon med sig några vackra stenar hem till mig. ;)

Ha det fint.

2008-11-22 @ 11:18:59
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: jenny

vad läckert, speciellt den andra bilden.

Kram/jenny

2008-11-22 @ 13:57:56
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se