Egen design

Lite kul tycker jag att detta är... att man kan designa sin egen matta!
Och det är hos DesignMattor som du kan göra det....... i skinn!!!
Jo
, mattan på bilden är i skinn, riktigt läcker, eller hur?





Så här står det på hemsidan:
Skinnprodukterna kommer från Argentina, från frigående kor som levt sitt liv på pampas. Alla mattor
är unika och handtillverkas efter beställning. Det går att kombinera samtliga mönster och färger.
Mattorna går att köpa i valfri storlek. DesignMattor kan tillverka det mesta.


Det finns också färdiga modeller om man vill göra det lite enklare för sig!







Kommentarer
Postat av: Lissen

Låter spännande, men vad jag skulle ha svårt att bestämma mig!Fast det är väl som med tapeter, lika roligt.... men svårt att välja.

Dimman börjar lätta här, ser solstrimmor!

Ha en skön dag!

2008-11-10 @ 09:52:02
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag håller med om att fårskinn är dyrt. Men jag tyckte att jag fynda på vår lokala marknad, där jag fick ett brunt för 400:-. Jag tror att man på just sånna ställen kan fynda. Har även för mig att det i Malmö finns små bodar nu mot jul längs gågatan där det finns för 600-900:-. Ska kolla där snart.

2008-11-10 @ 10:13:39
URL: http://nakirlu.blogg.se/
Postat av: Gardenlife

Ser ut att vara riktigt fin lyster i de mattorna!

/Janne

2008-11-10 @ 10:28:10
URL: http://gardenlife.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se