Designa själv

När jag hade affär ett antal år sedan lät jag tillverka brickor som jag sålde. Jag klippte och klippte i olika storlekar och tyger och skickade iväg det till Åry Trays AB som sedan tillverkade brickor för mig. De har fortfarande tillverkning och man kan beställa som privatperson. Det går också bra att använda papper. Tänk alla snygga tapeter och presentpapper som finns eller varför inte använda barnens teckningar eller fotografi, det är bara att släppa loss fantasin.

Brickorna tillverkas i limfanérträ av björk och håller hur länge som helst. Prisex på en bricka i storlek 43 x 33 är med alla omkostnader runt 300 kr. Inte mycket för en alldeles egendesignad bricka. Vilken bra present!

Brickorna på bilderna är från den tiden och ser lika fina ut än idag.

                       image70

                              image71

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att kunna designa sin egen bricka! Kram Sandra

2008-05-06 @ 23:17:30
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Rebecka

Oj va kul, har faktiskt tänkt tanken om man kan skicka in som privatperson men jag har aldrig tagit mig tid att kolla upp det.
Dom var jätte fina! Bra sak att ge bort i present också =)

2008-05-20 @ 18:16:44
URL: http://roomdesign.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se