I fönstret

När vi flyttade till huset vi bor i nu ville jag inte ha alltför mycket gardiner som skymmer de vackra fönstren. I en del fönster har jag inga gardiner alls. Det finns nog många som inte alls kan tänka sig fönster utan gardiner, att det ser tomt ut och inte alls ombonat och trivsamt men jag tycker inte det. När man har naturen alldeles inpå blir det ju som en vacker tavla.
På en del ställen har jag trä- eller aluminiumpersienner. En rolig idé, som jag såg hos Moogio, är att blanda färger på lamellerna, det blir ju verkligen en färgklick.

image191


Följande bilder har jag tagit hemma hos mig, i ordningen: toa, tvätt, kök och badrum.

image192







Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller med att det många gånger är snyggare att inte ha någon gardin. Kram Sandra

2008-06-03 @ 00:12:53
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Helena/roomservice.blogg.se

Gillade verkline din snygga persienn med färger :)

2008-06-03 @ 15:56:34
URL: http://roomservice.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se