Signed Living

Ibland springer man på butiker som har ett sortiment som bara är så... klockrent!
Man öppnar dörren in i butiken och... WOW! Precis detta hände mig idag!
Vi kom från Alingsås och svängde in till Nääs Fabriker (med Fototriss i tankarna)
och då hittade jag denna butik Signed Living. Hade ingen aning om att det låg en
butik där och då hade den ändå funnits där ca 1 år. Jag har aldrig läst något eller
hört någon prata om den. Det fanns så mycket saker som jag aldrig sett innan och
så mycket som jag ville köpa. Asiatisk känsla på mycket och som jag egentligen
inte faller för, men så stilrent att det passar i alla hem.







Hemsidan är under uppbyggnad och än så länge finns varorna som en pdf-fil.
Väntar med spänning på tills den blir klar. Det kommer också finnas möjlighet
framöver att handla via nätet. Något för er alla som bor långt bort, så håll utkik...
Varorna kommer från Thailand enbart, detta för att det är lättare att ha koll på
fabriker och arbetskraft. Bra tanke!

Denna stora risburk hade jag gärna burit med mig hem...


likaså bambuburkarna...


och detta fat!


Det fanns fat i olika färger och mönster och storlekar




Lampor i råbomull, finns i 3 storlekar, både för bord och tak

Kommentarer
Postat av: Annette

Det var ett bra tips. Kan bli en resa dit någon helg :-).



Kram Annette

2008-07-21 @ 23:18:26
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Ingela

Många vackra saker!

2008-07-22 @ 10:40:04
URL: http://renoveringochfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Marias Hörna

Hej

Ja, titta där är det ju. Bambuburk köpte vi till sonen i julklapp. Lena som har butiken (ligger nu i Alingsås vid El-giganten)är en gammal kollega till mig. Tack för din kommentar hos mig. Ha det så gott från Maria

2011-01-11 @ 17:08:45
URL: http://mariashrna.blogspot.com/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se