Nu blev ni allt snopna!!!

Ni som hälsat på här förut ser det nog med en gång...
Till eventuellt nya besökare så har min blogg ändrat utseende!
Så här såg det ut innan... en färdig mall.




Nu ska ni inte tro att jag klarat detta själv utan jag har fått hjälp av datasnillet i familjen... min son. Jag har ännu inte kommit så långt att jag kan det är med "html" och "koder" och allt vad det nu heter.
Förutom utseendet så har jag (läs sonen) också lagt in så det går att maila mig... om någon skulle vilja göra det istället!
Har haft lite panik några dagar här om han skulle hinna göra klart innan semestern, han ska nämligen ut och tågluffa i Europa 3 veckor. Men det gick och jag är glad *ler*.
Så här får det bli ett tag nu, i alla fall dom 3 veckorna han är borta, jag kommer säkert på mer, under tiden, som ska ändras.

... och en orolig mamma ska nu stå på perrongen i morgon och vinka av honom... och håller tummarna att allt går bra.




Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se