Per post

Jag var inne på PAR COURRIER (per post) och tittade...
Magdalena som driver butiken säljer väl utvalda inredningsdetaljer i
New England, Franskt och klassisk Skandinavisk stil. Magdalena har en gammal och en ny blogg.
Den nya är endast för  anmälda läsare men den gamla finns fortfarande kvar även om den inte längre uppdateras.

Åter till butiken... jag hittar mycket som jag tycker om där.


Denna snäcka kan jag mycket väl tänka mig hemma




...och bokstäver
          



På nå´t sätt gillar jag denna tavla, fler motiv finns i butiken.




Snyggt tidningsställ




Hade inte tackat nej till denna oljelampa!

      



Kuddar finns det fler modeller här.


Kommentarer
Postat av: Magdalena Ahlberg

Nämen va skoj! Det är så roligt att se vad andra plockar ut och gillar, det brukar alltid bli så bra blandningar. Tack snälla för reklamen, blir så glad!

Är jätteimponerad av erat husbygge, vilken totalrenovering ni har gjort, kul att du visar det :-D

Ha en jätteskön söndag, kramar!

/Magdalena

2008-08-17 @ 14:33:56
URL: http://www.magdalenashem.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se