Vad glad jag är!

Jag har fått inte mindre än tre utmärkelser den sista vecka.
Tack snälla, för det!!! Det värmer och jag blir så glad för det!

Den första kom från Tjohalia som har två bloggar, sin egen och en för Vit Design.
Sandra har en tävling just nu tillsammans med Designonline och när jag tittade alldeles nyss hade otroliga 611 stycken anmält sig.

Den andra kom från en ganska nystartad blogg som heter Nakirlu.
Hälsa på hos Ulrika och glöm inte att titta på hennes  tavlor och bruksföremål i keramik.

Den tredje utmärkelsen kom från Isabels Värld.
Just nu är Pernilla i pysseltagen, hon gör jättesöta små hjärtan. Hon har också en tävling där man kan vinna en tavla som hon har gjort.

Tanken är ju att man ska ge vidare till sju stycken av sina favoriter.
Denna utmärkelse har cirkulerat runt ett tag och jag har sett att det är många som redan fått den både en, två och tre gånger, ibland ännu fler så istället skulle jag vilja göra så här.

Jag vill ge mina tre utmärkelser till...


alla de som läser min blogg, med eller utan kommentarer




alla de som ger mig så mycket inspiration i sina bloggar




alla mina nyfunna bloggvänner



Du som känner att det är DIG jag menar kan skicka denna utmärkelse vidare till dina favoriter.

Så här går det till:
1. Vinnaren kan sätta loggan på sin blogg.
2. Länkar till personen du fått utmärkelsen av.
3. Nominerar minst 7 andra bloggar.
4. Länkar till de bloggar du nominerat.
5. Lämnar ett meddelande till bloggarna som du nominerat.


TACK IGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Isabels värld

Tack för all inspiration du ger!!! Det är så otroligt kul att följa ert husbygge! Ha det bäst!! Kram Pernilla

2008-08-27 @ 22:11:23
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: Annette

Tack för din gulliga kommentar hos mig. Det värmer.



Kram Annette

2008-08-28 @ 08:02:44
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: jenny

grattis till utmärkelserna!!! förstår att du fick några för du har en jättebra blogg. KRam/jenny

2008-08-28 @ 20:38:37
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se